خرید شارژ اینترنتی ایرانسل با کارت بانک ملی
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت خرید شارژ رایتل

- سلب اعتماد او از خانواده بانک ملت و احساس رياكاري والدين و يا تقدس خشك و تحجر در آنها
اين كلاهبرداران وب سايتي شبيه به وب سايت يك كمپانب بزرگ و خوشنام مانند وب سايت بانك هاي بزرگ و كمپاني هاي سرمايه گذاري طراحي مي كنند تا وب سايت خود را به جاي آنها جا بزنند سپس تعداد زيادي ايميل به قربانيان خود ارسال مي كنند گويي اين ايميل از آن شركت بزرگ ارسال شده است در اين ايميل حتي لوگوي آن كمپاني هم وجود دارد آنها بانک ملت معمولاً شرايط را اضطراري جلوه مي دهند و مثلاً از شما مي خواهند مراحلي را طي كنيد در غير اين صورت حساب كاربري خود را از دست خواهيد داد. و در اين ميان از شما حساب كاربري و رمز عبور را هم خواهند خواست. و همينطور تا حد امكان از شما اطلاعات بيشتري مي گيرند.
نقش الگوي والدين موضوع وظيفه بانک ملت خانواده است در تشويق جوانان به سوي نماز، بحث را با اين آيه شريفه آغاز كنيم:
درآموزش و تعليم هر موضوع، اصول و مباني ساختار آن موضوع از اهيمت ويژه و اساسي برخورداراست نياز به پرستش ونيايش يكي از نيازهاي اساسي و عميق است كه در عمق روان بشر وجود دارد. انسان به اقتضاي فطرت الهي خود و به دليل آنكه موجودي است چند بعدي و به اعتبار كرامتي كه داراي ميل ها و جاذبه هاي معنوي است كه ساير موجودات بانک ملت فاقد آن هستند.
خدمات مشترکین در خدمت شماست!ایرانسل معتقد است که کیفیت بالای خدمت بانک ملت به مشتریان دارای ٢ بعد متفاوت است: اول، خوشرویی و کارآمدی اپراتورهای مرکز تماس و دوم، هزینه محصولات و کارآیی مرکز تماس. مشتریان ما می توانند به سادگی با شماره ٧٠٠ با خدمات مشترکین تماس بگیرند. تنها مبلغی که مشتری می پردازد، هزینه دقیقه نخست تماس است و بقیه مدت تماس رایگان می باشد. خدمات شبانه روزی بوده و در تمام روزهای هفته در دسترس مشتریان خواهد بود.
نرم افزارهای آنتی ویروس توانایی پاک کردن تروجان ها را دارند. آنها حتی می توانند قبل از نفوذ تروجان به سیستم جلوی آن را بگیرند. البته اگر از عملکرد یک تروجان آگاهی کافی داشته باشید، حتی خودتان می توانید آن را پیدا کرده و پاک کنید. البته در مورد تروجان هایی که دسترسی هکر را به سیستم فراهم بانک ملت می آورند، ماجرا کمی پیچیده تر است. در این موارد اگر امنیت کامپیوتر اهمیت زیادی دارد، توصیه می شود کل هارد کامپیوتر را فرمت (پاک) کنید و از ابتدا روی آن سیستم عامل و نرم افزارهای مورد نیاز را نصب کنید.
كلاهبرداري با ايميل بانک ملت
ششم، پاسخگو كردن دستگاههاي اجرايي است. طرف دستگاههاي اجرايي در نظامهاي بوروكراتيك، خود را ملزم به پاسخگويي به مراجعه‌ كنندگان از خدماتشان نمي‌دانند. بانک ملت دستگاههاي اداري و اجرايي ما در 100 ـ‌ 150 سال اخير، همين حالت را داشته‌اند. يعني جز در حالتي كه مجبور شده‌اند، حاضر نبوده‌اند كه پاسخگو باشند.
این اتفاق تنها یکی از هزاران فریبی است که هر روزه در فضای مجازی اتفاق می‌افتد؛ مرکز امداد و هماهنگی رایانه‌یی کشور (ماهر) به نقل از شرکت امنیتی پاندا لیستی از متداول‌ترین فریب‌های آنلاین در دهه گذشته منتشر کرده است که این گزارش برگرفته از آن است.این فریب‌های با اعتماد به نفس که هنوز هم در اینترنت جریان دارند، همگی یک هدف را دنبال می‌کنند: کلاهبرداری از کاربران از بانک ملت مبلغ 500 دلار تا هزاران دلار.

تنظیمات GPRS بطور خودکار در یک پیام کوتاه (SMS) برای شما ارسال می شود. برای آنکه تنظیمات این بانک ملت سرویس به گوشی شما منتقل شود، باید اطلاعات ارسال شده را در تلفن همراهتان ذخیره (save) کنید.اگر از دیتا کارت (PCMCIA) برای اتصال لپ تاپ خود استفاده می کنید، هنگام نصب کارت یا تنظیم اتصال به شبکه این اطلاعات را وارد کنید (*اسامی اطلاعات زیر ممکن است برای مدل های مختلف کارت متفاوت باشد):
برای مثـال در صورتـی که مـایل به در یافـت اعتباری ما بین ١٠ هزار و ٢٠ هزار ریال باشید ،می‌توانید از طریق امکانات پیشرفته شارژ الکترونیکی ارقام را به صورت کسری و خرد شده، نظیر ١٢ هزار ریال یا ١٨هزار ریال دریافت کنید و نیز در ارقام بالاتر همچون ۴۴ هزار ریال، ۶٢ هزار، ١٢۵ هزار و یا هر مبلغ خرد شده دیگر که مورد نیازتان باشد، شارژ دریافت کنید.بدون نیاز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن‌همراهتان را بپردازید و یا به حساب خط دائمی خود سپرده واریز نمایید!برای شارژ الکترونیکی (E-Charge) که دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی (E-Charge) هستند، مراجعه فرمایید. نکته بانک ملت ١ : پس از انجام تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک پیام‌کوتاه دریافت می کنید. این پیام نشان دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge) است؛ بنابراین، تراکنش تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید!
بانک ملت
اين نرم افزار توسعه يافته و بانک ملت قويتر شده است با قدرت مسدود كردن در آن واحد براي افراد حرفه اي گزينه خوبي است.
پس بايد دين را بر جوانان بانک ملت آسان گرفت تا آنها هر چه بيشتر جذب عبادت و نماز گردند
ضد Adware بانک ملت و Spyware
برای استفاده از این روش کافیست به بانک ملت سیستم درخواست صورت‌حساب وارد شده و نوع صورت‌حساب مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود، شامل آخرین صورت‌حساب، صورت‌حساب کلی و صورت‌حساب فوری انتخاب نمایید. برای تسریع روند دریافت صورت‌حساب، می توانید اطلاعات مورد نیاز را پیشتر آماده داشته باشید؛ این اطلاعات عبارتند از:


- احساس آزادگي از گذشته زندگي خود و احساس فشار و زور از دعوت به عبادت بانک ملت در گذشته
ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با فناوری روز دنیا همراه کند. ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب بانک ملت ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل شما تماس می گرفت، تا قبل از اینکه شما به تماس جواب دهید، صدای «بوق...بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد.از این پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، دیگر مجبور نیستید که تماس گیرندگان تان را با صدای معمولی «بوق...بوق» در انتظار بگذارید. بلکه می توانید این صدا را برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند، مطابق میلتان به یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص تغییر دهید
7- سيم كارت مربوط بانک ملت به اين دستگاه نيست. Sim Error
• تنظيمات حفاظتي خود را ارزيابي كنيد. بيشتر نرم افزار ها از قبيل مرورگر ها، برنامه هاي چك ايميل و ... كه در اينترنت استفاده مي شوند همواره بانک ملت تسهيلاتي ارائه مي دهند كه به شما كمك مي كند نياز هاي امنيتي خود را مديريت كنيد. فعال كردن برخي قابليت هاي اين نرم افزار ها باعث راحتي در استفاده از آنها مي شوند ولي ممكن است آسيب پذيري كامپيوتر شما را افزايش دهند. تنظيمات امنيتي ( Security Setting ) نرم افزار هاي خود را حتماً چك كنيد.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: